avatar krzysieksobiecki z miasteczka Kraków. Przejechałem 31503.06 kilometrów w tym 807.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.33 km/h, więc szału nie ma :-)

Wykres roczny blog rowerowy krzysieksobiecki.bikestats.pl

Fotografia

• Sprzęt AWOL

Dzień 8 - Cluj-Napoca – Merk (Węgry)

Sobota, 20 sierpnia 2016 · dodano: 29.08.2016 | Komentarze 0

Ostatni akord Rumunii, czyli przez zachodnią część Siedmiogrodu i Zalau na Węgry. Dziś czuję co to jest kompensacja. Mam wrażenie, że za chwilę urwę korbę. "Mocy przybywaj, mocy prowadź!" Podjeżdżam wszystkie ścianki na luzie, robię zdjęcia, z gęby nie schodzi banan uśmiechu. Jest słonecznie, robi się gorąco, ale dziś, znane mi górki przed Zalau, na których pokrywam się dobrze znanym już pancerzem z potu przypominającym silikon, po prostu jedynie cieszą. Upajam się jazdą. Długa prosta (4 km) z wykrzywionymi słupami telegraficznymi ... Serpentyny i zjazdy. Pasterze owiec. Śliwkowe sady! W Tasnad wbijam na kawę i ciastka. W nadgranicznej Carei wypijam piwo i robię zakupy za resztkę pieniędzy. W podsiodłówkę wciskam melona - muszę go dotroczyć repem, ale ostatecznie trzyma się całkiem solidnie. Tuż za granicą, w Merk skręcam w prawo i nad kanałem wybieram polną drogę wzdłuż pól kukurydzy. Po kilkuset metrach wchodzę w topolowy lasek, gdzie biwakuję. Księżycowa, jasna noc. Srebrne liście topoli. Odgłosy wesela z knajpy oddalonej o 1,5 km. Dobranoc.