avatar krzysieksobiecki z miasteczka Kraków. Przejechałem 31503.06 kilometrów w tym 807.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.33 km/h, więc szału nie ma :-)

Wykres roczny blog rowerowy krzysieksobiecki.bikestats.pl

Fotografia

• Sprzęt AWOL

Knurowska - Wierch Młynne - Kudłacze

Niedziela, 14 maja 2017 · dodano: 15.05.2017 | Komentarze 2

Po mokrej sobocie, słoneczna niedziela. Parno, mokro, momentami gorąco, ale poranek w górach całkiem rześki. Kilka ładnych hopek na dojeździe do Tylmanowej, skąd długa, acz łagodna wyprawa na Przełęcz Knurowską. Ładnie tam. Zjazd ta samą drogą do Ochotnicy i ostro w górę na Wierch Młynne. Na MPP 2017 pojedziemy tędy w odwrotnym kierunku i trzeba będzie uważać - wąsko, technicznie, trochę namytych kamyków jak to w górach, końcówka zjazdu (10 m) po betonowych płytach... Potem zjazd na Zasadne. Oj, zapowiada się ostra walka na MPP ... coś mówi mi, że trasa właśnie dorobiła się pierwszego "krawężnika" ;-) Szybkie zjazdy do Mszany (pizza na Orlenie), kameralne dróżki w dolinie Raby i podjazd na Kudłacze (fajny, wymagający). Do Krakowa przez Myślenice po hopkach. Udany dzień!

Kategoria wycieczki

krzysieksobiecki
| 08:29 wtorek, 16 maja 2017 | linkuj Lało cały poprzedni dzień, no i końcówka do schroniska to leśna ścieżka. Najgorsze, jak zwykle, są i tak, małe ślimaki rozmazane na bidonach ;-)
michuss
| 07:00 wtorek, 16 maja 2017 | linkuj Ale uświniłeś tego awola, ale dobrze, od tego w końcu jest ;)