avatar krzysieksobiecki z miasteczka Kraków. Przejechałem 31503.06 kilometrów w tym 807.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.33 km/h, więc szału nie ma :-)

Wykres roczny blog rowerowy krzysieksobiecki.bikestats.pl

Fotografia

• Sprzęt Rambler

Antywyprawka No.4 - dzień pierwszy

Czwartek, 10 listopada 2016 · dodano: 14.11.2016 | Komentarze 0

Zimny dojazd do pracy ... a potem kilka godzin za biurkiem, by w końcu wskoczyć w pociąg do Wrocławia. Spóźnione IC zostawia mi niecałe 3 minuty na przesiadkę do Wałbrzycha: z peronu 4-go gnam więc na 3-ci, potem jakimś cudem wciskam się w pierwszy wagon z miejscami na rowery. Tuż za Wrocławiem pociąg staje na długie 30 min. Grzejniki zamieniają nas w skwierczące parówki, więc interweniujemy u obsługi o opamiętanie. W odpowiedzi ustaje grzanie i zaczyna dmuchać klimatyzator... Po kolejnych minutach robi się już mało śmiesznie, więc proponujemy wyłączenie wszelkich instalacji :-) W Wałbrzychu melduję się z 50 min spóźnieniem, wsiadam na rower i tuż za torami stacji Wałbrzych Główny zaliczam solidny podjazd po zmrożonych trawach i błocie ku pobliskiej drodze na Unisław Śląski. Pod koniec pcham cały majdan grzęznąc w głębokich koleinach. Dalej jednak jest już tylko lepiej: najpierw szybki asfalt, przy prószącym lekko śniegu, a potem wygodny, biały szuter do Sokołowska, skąd ostro pod skraj lasu i wiaty, w której spotykam się z częścią ekipy. Reszta osób dotrze do północy.