avatar krzysieksobiecki z miasteczka Kraków. Przejechałem 31503.06 kilometrów w tym 807.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.33 km/h, więc szału nie ma :-)

Wykres roczny blog rowerowy krzysieksobiecki.bikestats.pl

Fotografia

• Sprzęt AWOL

Dzień 11 - epilog kolejowy, czyli do Krakowa ze Stróż by Regio.

Wtorek, 23 sierpnia 2016 · dodano: 29.08.2016 | Komentarze 0

Stacja PKP Stróże. ... taki sentymentalny nieco epilog wyprawy, bo przecież te 25-30 lat temu to z tego miejsca startowało się w Beskidy, do Zagórza i w Bieszczady, czy wracało do Krakowa na studia. ... Nie ma już knajpy z tamtych lat, ale właściciel tej nowej, w której popijam piwo czekając na Regio do Krakowa widział mnie wczoraj gdzieś pod Bardejowem, a dziś poznał mnie po sakwach. Miło się gada :-) Przedział rowerowy. Słucham muzyki, której nie włączyłem przez 10 dni. Stacyjki. Stacje. Kraków. To już na prawdę koniec ...

W sumie wyprawa z Budapesztu, przez wybrane pasma górskie południowej i zachodniej Rumunii i dalej wschodnie Węgry i Słowację do Gorlic, zajęła mi 11 dni, w czasie których pokonałem dystans 1602 km i 17 342 m podjazdów.